Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
  • Menu główne
  • Treść strony
  • kontrast - menu
    • kontrast normalny
    • kontrast czasrno-biały
    • kontrast czarno-zółty
    • kontrast żółto-czarny
  • A
    • A
    • A+
    • A++
  • mapa stron
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
menu rozwijane
Strona główna
  • Informatyka
  • Podstawy grafiki komputerowej i multimediów
  • Pakiety oprogramowania biurowego
  • Tworzenie grafiki prezentacyjnej i stron WWW
  • Bioinformatyka
  • Programy do układania dawek pokarmowych
KontaktDeklaracja dostępności
  • mój niezbędnik
    • poczta
///
    1. ⌂
    2. Strona główna
    3. Podstawy grafiki komputerowej i multimediów
Strona główna:
  • Informatyka
  • Podstawy grafiki komputerowej i multimediów
    • kol1
    • Kol 2
  • Pakiety oprogramowania biurowego
  • Tworzenie grafiki prezentacyjnej i stron WWW
  • Bioinformatyka
  • Programy do układania dawek pokarmowych

Podstawy grafiki komputerowej i multimediów

  1. Wstęp do grafiki komputerowej. Edycja plików graficznych. Rysowanie prostych obiektów w programach do grafiki rastrowej. Wypełnianie obiektów kolorem lub teksturą. Zmiana formatu pliku
  2. Zapoznanie z podstawowymi funkcjami programu edycyjnego. Poziomy barwne. Regulacja koloru i kontrastu. Edycja jasnych i ciemnych fragmentów obrazu. Korekcja kolorów. Kadrowanie i zmiana orientacji zdjęć. Usuwanie niepożądanych efektów
  3. Wykorzystanie programów grafiki wektorowej do tworzenia obiektów graficznych. Przygotowanie obrazów do wykorzystania na stronach WWW oraz w prezentacji multimedialnej
  4. Montaż sekwencji wideo z wykorzystaniem wybranych programów. Przegląd narzędzi edycyjnych. Dodawanie efektów i napisów. Synchronizacja ścieżki dźwiękowej

copyright © Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie